سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی از مدل های پمپ جابجایی به صورت مثبت هستند. از پمپ دیافراگمی در صنعت های زیادی از قبیل صنایع شیمیایی، صنعت نفت و گاز و صنایع کاشی و سرامیک استفاده می شود. انواع پمپ دیافراگمی به صورت بادی، دستی و برقی است. پمپ دیافراگمی از لاستیک یا تفلون ساخته شده اند که در هر طرف آن از از شیر هایی برای تخلیه با پمپاژ سیالات استفاده می شود. اکثرا پمپ دیافراگمی به صورت مکانیکی عمل می کند ولی برخی از آن ها نیز با فشار هوا کار می کنند. پمپ دیافراگمی می تواند با هوای فشرده یا در خلا کار کنند. در پمپ دیافراگمی مسیر حرکتی با یک میله ی ارتباط دهنده قابلیت تنظیم را دارد. برای منتقل کردن مواد شیمیایی، پمپ دیافراگمی باید از فولاد ضد زنگ ساخته شود تا در شرایط مختلف مقاوم باشد. یاطاقان نگهدارنده باید از نوع بوش و غلاف باشد. در پمپ دیافراگمی سیال به صورت ضربه ای می باشد.

پمپ دیافراگمی 

انواع پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی که یک طرف سیالی قرار دارد که پمپاژ می شود و طرف مقابل سیال هیدرولیک یا هوا وجود دارد و در آن دو شیر یک طرفه قرار گرفته است.
پمپ دیافراگمیجابجایی مثبت که برقی است و از طریق یک الکترو موتور به یک اهرم حرکت می کند و در یک سمت هوا قرار گرفته است.

بعضی از سیالات قابل استفاده در پمپ دیافراگمی

پودر، اسید، چسب، رنگ و حلال - روغن، مواد نفتی و گریس ها – مایع های نوشیدنی و سس – انواع سیالات پودری.

مزیت پمپ دیافراگمی

ضد انفجار بوده به دلیل حذف شدن آتش -  نگهداری و تعمیر آسان - روش کاری ساده پمپ دیافراگمی - بدون هوا گیری مکش انجام می دهد - کارکرد به صورت خشک - قابل تنظیم بودن فشار پمپاز در پمپ دیافراگمی - نصب ساده حتی در محل های خشک - نشتی کم

پمپ دیافراگمی با کیفیت را می توانید از فروشگاه ابزار لوب تهیه نمایید .


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو، پمپ دیافراگمی گراکو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۲:۰۲ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)

پمپ دیافراگمی

 پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی بوسیله نیروی باد کار می کند. بنابراین مناسب مکان هایی است که نیروی برق وجود ندارد یا احتمال انفجار وجود دارد.  پمپ دیافراگمی دارای نسبت فشار 1:1 می باشد. یعنی فشار خروجی سیال معادل فشار هوای وارد شده به آن است.

یکی از مزایای مهم پمپ دیافراگمی که صنعتگران را راغب به استفاده از این پمپ های بشکه کش می نماید فلوی بالای  پمپ دیافراگمی می باشد. فلوی  پمپ دیافراگمی می تواند تا 1000 لیتر بر دقیقه هم می باشد که هیچ پمپ بشکه کشی چنین فلویی ندارد.

ساختمان ساده و هزینه تعمیراتی پایین و آسان  پمپ دیافراگمی یکی دیگر از مزایای این پمپ ها می باشد.

 پمپ دیافراگمی بر روی بشکه و مخازن کوچک و بزرگ نصب می شود و با انداختن یک شیلنگ داخل ظرف سیال کار انتقال را انجام می دهند. بنابراین از یک  پمپ بشکه کش دیافراگمی می توان برای مخازن مختلف استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای  پمپ دیافراگمی توانایی انتقال همزمان دو سیال است. یعنی برای انتقال دو سیال با ویسکوزیته ی یکسان می توان یک  پمپ دو دیافراگمی  تهیه کرد. 

متریال بدنه، دیافراگم و توپی های پمپ دیافراگمی به سیالی که قرار است انتقال یابد بستگی دارد. در این راستا فروشگاه ابزار لوب نمایندگی شرکت های گراکو Graco آمریکا و ساموا Samoa اسپانیا را اخذکرده که از مطرح ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات انتقال مواد و سیالات می باشند. پمپ بشکه کش دیافراگمی هاسکی Husky گراکو با دبی 1000 لیتر بر دقیقه و پمپ بشکه کش دیافراگمی DF ساموا Samoa با دو ورودی و تک ورودی و جنس های مختلف نیاز کلیه صنایع به پمپ بشکه کش دیافراگمی را پاسخگو هستند.

به منظور اطلاع از قیمت و مشخصات کامل پمپ دیافراگمی با فروشگاه ابزار لوب  در تماس باشید.


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو، پمپ دیافراگمی گراکو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۶:۲۲ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)

پمپ دیافراگمی پنوماتیکی

 پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو

پمپ های دیافراگمی موجود در بازار به سه صورت پمپ دیافراگمی الکتریکی یا پمپ دیافراگمی برقیElectrical، پمپ دیافراگمی دستی Manual، پمپ دیافراگمی بادی Pneumaticموجود می باشند که پمپ دیافراگمی بادی پرکاربردتر بوده و غالباً در صنعت از این پمپ استفاده می شود.

از کاربردهای مهم پمپ دیافراگمی بادی گراکو می توان به پمپاژ مواد خورنده، پمپاژ اسیدها ، پمپاژ بازها ، پمپاژ حلال ها ، پمپاژ سیال یا پمپاژ گاز سمی، پمپاژ الکل ها، پمپاژ شربت ها، پمپاژ سس، پمپاژ روغن های خوراکی، پمپاژ اسلاری سرامیک و کاشی، پمپاژ لجن سیلیس، پمپاژ رنگ ها، پمپاژ رزین ها، پمپاژ حلال ها، پمپاژ اسیدها، پمپاژ پودرها، پمپاژ نفت خام، پمپاژ روغن، پمپاژ رسوبات تخلیه کف مخازن، پمپاژ تخلیه تانکرها و مخازن اشاره کرد.

 پمپ دیافراگمی ضدانفجار می باشد و برای پمپاژ سیالات قابل اشتعال می توان از آن استفاده کرد. همچنین به شکل غوطه ور در سیال می تواند نصب شود. از آنجا که پمپ دیافراگمی بادی گراکو در حین کارکرد از خود حرارت ایجاد نمی کند در محیط های بسته می توان از آن استفاده کرد.

پمپ دیافراگمی بادی گراکو بدون نیاز به هوا گیری کار کرده و قابلیت نصب در بالاتر از سطح سیال، زیرسطح سیال و به حالت غوطه ور درون سیال را دارد.  -تعمیرات و نگهداری آسان یکی دیگر از مزایای پمپ دیافراگمی بادی گراکو می باشد. با تغییر فشار هوای ورودی به پمپ می توان جریان خروجی پمپ دیافراگمی را تنظیم کرد.

 متریال بدنه و اجزاء پمپ دیافراگمی بادی با توجه به نوع کاربرد و سیال مورد پمپاژ متفاوت می باشد پمپ دیافراگمی با بدنه آلومینیوم جهت مصارف عمومی کاربرد دارد د جهت انتقال انواع اسیدها و مواد خورنده باید از پمپ دیافراگمی بادی استنلس استیل استفاده کرد. از جنس استال برای انواع سیالات قابل اشتعال باید استفاده نمود. 

به طور کلی سایز پمپ دیافراگمی بادی در اندازه های 3/8، 1/2، 3/4، 1، 1 ½ ، ‌2 و 3 اینچ ساخته می شوند.

فشار و هد تولید شده توسط پمپ دیافراگمی بادی گراکو تا 60 متر می رسد و دبی آن حداکثر 1000 لیتر بر دقیقه است.  


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو، پمپ دیافراگمی گراکو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۳:۲۱ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)

طرز کار پمپ دیافراگمی

 طرز کار پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو

پمپ دیافراگمی که به منظور انتقال سیال به کار می رود به علت تنوع در میزان خروجی و نوع سیال دارای مدلهای مختلف می باشد. به علت نسبت فشار 1:1 پمپ دیافراگمی برای ارسال سیال به مسافت های طولانی نمی توان از این مدل پمپ تخلیه بشکه استفاده کرد.

پمپ دیافراگمی بواسطه وجود 2 دیافراگم که به صورت هم زمان کار می کند فلوی بسیار بالایی دارد لذا معمولاً برای تخلیه بشکه و ظروف بزرگ و یا انتقال سیال مورد استفاده قرار می گیرند. 

پمپ دیافراگمی در اکثر صنایع مانند غذایی، داروسازی، لوازم آرایش و بهداشتی و ... کاربرد بیشماری دارد.

بعضی از انواع پمپ دیافراگمی دارای دو ورودی است. از این پمپ برای ترکیب دو سیال با ویسکوزیته یکسان و انتقال آن می توان به راحتی استفاده نمود.

نصب پمپ دیافراگمی بسیار راحت است. قبل از ورودی هوا به پمپ دیافراگمی باید از یک واحد مراقبت هوا استفاده نمود. پمپ دیافراگمی را می توان به صورت مغروق، نیمه مغروق و خارج از سیال استفاده نمود.

شرکت توان پایش با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تامین سیستمهای انتقال و توزیع سیال توانایی تامین، مشاوره، آموزش و نصب انواع پمپ دیافراگمی شرکت گراکو آمریکا را دارا می باشد.

به منظور مشاهده انواع پمپ دیافراگمی و گرفتن مشاوره کلیک کنید.


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو، پمپ دیافراگمی گراکو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۱۶ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)

پمپ دیافراگمی بادی

 پمپ دیافراگمی بادی

فروشگاه ابزار لوب نماینده رسمی و انحصاری شرکت ساموا Samoa اسپانیا در ایران فروشنده انواع پمپ دیافراگمی با کاربردها و فلو های مختلف مانند پمپ دیافراگمی روغن، پمپ دیافراگمی شیشه شو ( پمپ دیافراگمی شیشه شور )، پمپ دیافراگمی ضدیخ، پمپ دیافراگمی آب، پمپ دیافراگمی اسید، پمپ دیافراگمی عسل، پمپ دیافراگمی چسب  می باشد. خصوصیات پمپ دیافراگمی شرکت ساموا Samoa اسپانیا که در زیر آمده است باعث کارایی و منحصر بفرد بودن این پمپ ها نسبت به سایر انواع پمپ دیافراگمی موجود در بازار شده است:

1-      ابعاد کوچک و مناسب پمپ دیافراگمی ساموا Samoa اسپانیا نسبت به سایر انواع پمپ دیافراگمی بشکه کش

2-      قابلیت استفاده از پمپ دیافراگمی ساموا Samoa اسپانیا به صورت مغروق در سیال، هد مثبت و هد منفی

3-      استفاده از مواد مختلف برای ball ها، دیافراگم و بدنه که پمپ دیافراگمی بشکه کش را مناسب استفاده به عنوان پمپ دیافراگمی روغن، پمپ دیافراگمی شیشه شو، پمپ دیافراگمی ضدیخ، پمپ دیافراگمی اسید و ....می کند.

4-      پمپ دیافراگمی بشکه کش ساموا Samoa دارای مدلهای مختلف با یک ورودی و یا دو ورودی می باشد. پمپ دیافراگمی با دو ورودی به منظور ترکیب دو سیال با ویسکوزیته یکسان و انتقال و جابجایی همزمان دو سیال استفاده می شود.

 5-      امکان انتخاب دبی و فلوهای خروجی مختلف در بین انواع موجود پمپ دیافراگمی بشکه کش ساموا (دبی تا 250 لیتر بر دقیقه)

6-      پمپ دیافراگمی بشکه کش شرکت ساموا Samoa اسپانیا دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، طرز کار پمپ دیافراگمی، قیمت پمپ دیافراگمی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۱۱ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)