سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی از مدل های پمپ جابجایی به صورت مثبت هستند. از پمپ دیافراگمی در صنعت های زیادی از قبیل صنایع شیمیایی، صنعت نفت و گاز و صنایع کاشی و سرامیک استفاده می شود. انواع پمپ دیافراگمی به صورت بادی، دستی و برقی است. پمپ دیافراگمی از لاستیک یا تفلون ساخته شده اند که در هر طرف آن از از شیر هایی برای تخلیه با پمپاژ سیالات استفاده می شود. اکثرا پمپ دیافراگمی به صورت مکانیکی عمل می کند ولی برخی از آن ها نیز با فشار هوا کار می کنند. پمپ دیافراگمی می تواند با هوای فشرده یا در خلا کار کنند. در پمپ دیافراگمی مسیر حرکتی با یک میله ی ارتباط دهنده قابلیت تنظیم را دارد. برای منتقل کردن مواد شیمیایی، پمپ دیافراگمی باید از فولاد ضد زنگ ساخته شود تا در شرایط مختلف مقاوم باشد. یاطاقان نگهدارنده باید از نوع بوش و غلاف باشد. در پمپ دیافراگمی سیال به صورت ضربه ای می باشد.

پمپ دیافراگمی 

انواع پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی که یک طرف سیالی قرار دارد که پمپاژ می شود و طرف مقابل سیال هیدرولیک یا هوا وجود دارد و در آن دو شیر یک طرفه قرار گرفته است.
پمپ دیافراگمیجابجایی مثبت که برقی است و از طریق یک الکترو موتور به یک اهرم حرکت می کند و در یک سمت هوا قرار گرفته است.

بعضی از سیالات قابل استفاده در پمپ دیافراگمی

پودر، اسید، چسب، رنگ و حلال - روغن، مواد نفتی و گریس ها – مایع های نوشیدنی و سس – انواع سیالات پودری.

مزیت پمپ دیافراگمی

ضد انفجار بوده به دلیل حذف شدن آتش -  نگهداری و تعمیر آسان - روش کاری ساده پمپ دیافراگمی - بدون هوا گیری مکش انجام می دهد - کارکرد به صورت خشک - قابل تنظیم بودن فشار پمپاز در پمپ دیافراگمی - نصب ساده حتی در محل های خشک - نشتی کم

پمپ دیافراگمی با کیفیت را می توانید از فروشگاه ابزار لوب تهیه نمایید .


برچسب: پمپ دیافراگمی، پمپ دیافراگمی بادی، پمپ دیافراگمی پنوماتیکی، پمپ دیافراگمی هاسکی گراکو، پمپ دیافراگمی گراکو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۲:۰۲ توسط:تکتم حداد موضوع: پمپ دیافراگمی نظرات (0)